понеділок, 26 вересня 2016 р.

Календарне планування зі змінами 2016 "Основи здоров'я" 1 клас


Дата
                   Т е м а
Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої підготовки учнів
                                                        І семестр
                                                         
                                                 НАВКОЛИШНІЙ СВІТ
1.

Людина і природа: чому ми любимо і бережемо природу?
Учень/учениця:
розповідає, чому любить природу;
наводить приклади бережного ставлення до природи;

2.

Природні та штучні тіла.
має уявлення про природні та штучні тіла;
3.

Жива та нежива природа. Тіла неживої природи.
має уявлення про тіла неживої та живої природи;
 уміє групувати тіла неживої і  живої природи, рукотворні (штучні) та природні тіла за їхніми ознаками;
4.

Організми та їхні ознаки.
називає ознаки організмів;
5.

Екскурсія на пришкільну ділянку.  Ознайомлення з об’єктами неживої та живої природи.
спостерігає за об’єктами природи;
фотографує найцікавіші об’єкти природи рідного краю (за можливості);
розповідає про свої спостереження;
дотримується правил поведінки під час екскурсій
6.

Умови, необхідні для життя.

розуміє, які умови, необхідні для життя;
7.

Як людина пізнає світ і знаходить відповіді на запитання про природу.
називає органи чуття людини,
8.

Спостереження та досліди – методи вивчення природи. Прилади, необхідні для пізнання природи. Практична робота.  Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи. 
має уявлення  про прилади, за допомогою яких досліджують природу;
 спостерігає дрібні деталі на поверхні тіл за допомогою лупи;   за демонстрацією дослідів;

9.

Екскурсія. Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі.
спостерігає за об’єктами природи;
фотографує найцікавіші об’єкти природи рідного краю (за можливості);
розповідає про свої спостереження;
дотримується правил поведінки під час екскурсій
10.

Значення природи для життя людини. Бережне ставлення
до природи.
наводить приклади бережного ставлення до природи;
розуміє значення природи для життя людини


                                                          НЕЖИВА ПРИРОДА
11.

Сонце та його значення для життя на Землі.
Учень/учениця:
має уявлення про значення Сонця для життя на Землі;

12.

Повітря та його властивості  (існує навколо нас, без запаху, прозоре,   займає весь доступний простір). Практична робота. Ознайомлення з властивостями повітря.
знає деякі властивості повітря;
 розуміє значення повітря для рослин, тварин, людини;
уміє досліджувати деякі властивості повітря,
13.

Значення повітря для живої природи.
має уявлення про значення повітря для життя на Землі;
розуміє значення повітря для рослин, тварин, людини;
15.

Вода та її властивості (безбарвна, прозора, приймає форму посудини,   текуча).  Практична робота.  Ознайомлення з властивостями води.
знає деякі властивості води,
 уміє досліджувати деякі властивості води
16.

Значення води в природі  та в житті людини.
має уявлення про значення води для життя на Землі;
розуміє значення води для життя рослин, тварин, людини;
17.

Навчальний проект.
 Як економно використовувати воду в повсякденному житті?
розуміє маршрут навчального проекту, запропонований учителем;
знаходить (за вказівкою вчителя) необхідну для проектної діяльності інформацію з 2-3-х джерел знань;
працює в групах і парах;
наводить приклади  економного використання води в побуті.
18.

Ґрунт. Практична робота.  Ознайомлення з властивістю піску та глини пропускати воду.
знає деякі властивості піску, глини;
уміє досліджувати деякі властивості ґрунту;
19.

Значення ґрунту для живої природи.
має уявлення про значення ґрунту для життя на Землі;
розуміє значення ґрунту для рослин, тварин, людини;


                                                               ЖИВА ПРИРОДА
20.

Рослини, їх будова.
Практична робота.
 Вивчення будови рослин (корінь, стебло, листок, квітка, плід,) за наочністю.
Учень/учениця:
має уявлення про належність рослин до живої природи, будову рослин;
21.

Дерева, кущі, трав’янисті рослини рідного краю. Практична робота.   Упізнавання дерев, кущів і трав за наочністю.
розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини;
22.

Екскурсія . Упізнавання дерев, кущів та трав у саду, парку, лісі, урочищі.

спостерігає за об’єктами природи;
фотографує найцікавіші об’єкти природи рідного краю (за можливості);
розповідає про свої спостереження;
дотримується правил поведінки під час екскурсій.
23.

Листяні та хвойні рослини.
розрізняє  листяні та хвойні рослини;
24.

Екскурсія . Упізнавання листяних та хвойних рослин.

спостерігає за об’єктами природи;
фотографує найцікавіші об’єкти природи рідного краю (за можливості);
розповідає про свої спостереження;
дотримується правил поведінки під час екскурсій.
25.

Дикорослі і культурні рослини.
наводить приклади використання дикорослих та культурних рослин;
26.

Кімнатні рослини.
Догляд за кімнатними рослинами. Практична робота.  Догляд за рослинами у класі (полив, розпушення ґрунту, очищення листків від пилу).
уміє доглядати  за кімнатними рослинами;
27.

Лікарські рослини рідного краю.
розрізняє лікарські рослини рідного краю
28.

Первоцвіти. Охорона рослин.
розуміє, чому потрібно охороняти рослини
29.

Тварини. Дикі та свійські тварини.
має уявлення про приналежність тварин до живої природи;
 розповідає про життя диких та  свійських тварин;

30.

Тварини-домашні улюбленці.
уміє доглядати за домашніми або свійськими тваринами;



Немає коментарів:

Дописати коментар