№
|
Дата
|
Т е м а
|
Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої підготовки учнів
|
І семестр
|
|||
НАВКОЛИШНІЙ СВІТ
|
|||
1.
|
|
Людина і природа: чому
ми любимо і бережемо природу?
|
Учень/учениця:
розповідає, чому любить природу;
наводить приклади бережного ставлення до природи;
|
2.
|
|
Природні та штучні
тіла.
|
має уявлення про природні та штучні тіла;
|
3.
|
|
Жива та нежива
природа. Тіла неживої природи.
|
має уявлення про тіла неживої та живої природи;
уміє групувати тіла неживої і живої природи, рукотворні (штучні) та природні тіла за їхніми ознаками; |
4.
|
|
Організми та їхні
ознаки.
|
називає ознаки організмів;
|
5.
|
|
Екскурсія
на пришкільну ділянку. Ознайомлення з об’єктами неживої та живої
природи.
|
спостерігає за об’єктами
природи;
фотографує найцікавіші об’єкти природи рідного краю (за можливості);
розповідає про свої спостереження;
дотримується правил поведінки під
час екскурсій
|
6.
|
|
Умови, необхідні для
життя.
|
розуміє, які умови, необхідні
для життя;
|
7.
|
|
Як людина пізнає світ і знаходить відповіді на
запитання про природу.
|
називає органи чуття людини,
|
8.
|
|
Спостереження та
досліди – методи вивчення природи. Прилади, необхідні для пізнання природи. Практична
робота. Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою
лупи.
|
має уявлення про прилади, за допомогою яких досліджують природу;
спостерігає дрібні деталі на поверхні тіл за допомогою лупи; за демонстрацією дослідів; |
9.
|
|
Екскурсія.
Спостереження
за осінніми змінами в живій і неживій природі.
|
спостерігає за об’єктами
природи;
фотографує найцікавіші об’єкти природи рідного краю (за можливості);
розповідає про свої спостереження;
дотримується правил поведінки під
час екскурсій
|
10.
|
|
Значення природи для
життя людини. Бережне ставлення
до природи. |
наводить приклади бережного
ставлення до природи;
розуміє значення природи для життя людини |
НЕЖИВА ПРИРОДА
|
|||
11.
|
|
Сонце та його значення
для життя на Землі.
|
Учень/учениця:
має
уявлення про значення Сонця для життя на Землі;
|
12.
|
|
Повітря та його
властивості (існує навколо нас, без
запаху, прозоре, займає весь
доступний простір). Практична робота.
Ознайомлення з властивостями повітря.
|
знає деякі властивості повітря;
розуміє значення повітря для рослин, тварин, людини;
уміє досліджувати деякі властивості повітря,
|
13.
|
|
Значення повітря для
живої природи.
|
має уявлення про значення повітря для життя на Землі;
розуміє значення повітря для
рослин, тварин, людини;
|
15.
|
|
Вода та її властивості
(безбарвна, прозора, приймає форму посудини,
текуча). Практична робота. Ознайомлення з властивостями води.
|
знає деякі
властивості
води,
уміє досліджувати деякі властивості води |
16.
|
|
Значення води в
природі та в житті людини.
|
має уявлення про значення води для життя на Землі;
розуміє значення води для
життя рослин, тварин, людини;
|
17.
|
|
Навчальний проект.
Як економно використовувати воду в
повсякденному житті?
|
розуміє маршрут навчального
проекту, запропонований учителем;
знаходить (за вказівкою
вчителя) необхідну для проектної діяльності інформацію з 2-3-х джерел знань;
працює в групах і парах; наводить приклади економного використання води в побуті. |
18.
|
|
Ґрунт. Практична робота. Ознайомлення з властивістю піску та глини
пропускати воду.
|
знає деякі властивості піску, глини;
уміє досліджувати деякі властивості ґрунту; |
19.
|
|
Значення ґрунту для
живої природи.
|
має
уявлення про значення ґрунту для життя на Землі;
розуміє значення ґрунту для рослин, тварин, людини; |
ЖИВА ПРИРОДА
|
|||
20.
|
|
Рослини, їх будова.
Практична робота. Вивчення будови рослин (корінь, стебло, листок, квітка, плід,) за наочністю. |
Учень/учениця:
має
уявлення про належність рослин до живої природи, будову рослин;
|
21.
|
|
Дерева, кущі,
трав’янисті рослини рідного краю.
Практична робота. Упізнавання
дерев, кущів і трав за наочністю.
|
розрізняє дерева, кущі,
трав’янисті рослини;
|
22.
|
|
Екскурсія . Упізнавання дерев, кущів та трав у саду, парку, лісі, урочищі.
|
спостерігає за об’єктами
природи;
фотографує найцікавіші об’єкти
природи рідного краю (за можливості);
розповідає про свої спостереження;
дотримується правил поведінки під
час екскурсій.
|
23.
|
|
Листяні та хвойні рослини.
|
розрізняє листяні та хвойні рослини;
|
24.
|
|
Екскурсія . Упізнавання листяних та хвойних рослин.
|
спостерігає за об’єктами
природи;
фотографує найцікавіші об’єкти
природи рідного краю (за можливості);
розповідає про свої спостереження;
дотримується правил поведінки під
час екскурсій.
|
25.
|
|
Дикорослі і культурні рослини.
|
наводить
приклади використання дикорослих та культурних рослин;
|
26.
|
|
Кімнатні рослини.
Догляд за кімнатними рослинами. Практична робота. Догляд за рослинами у класі (полив, розпушення ґрунту, очищення листків від пилу). |
уміє доглядати за кімнатними
рослинами;
|
27.
|
|
Лікарські рослини
рідного краю.
|
розрізняє лікарські рослини
рідного краю
|
28.
|
|
Первоцвіти. Охорона рослин.
|
розуміє, чому потрібно
охороняти рослини
|
29.
|
|
Тварини. Дикі та
свійські тварини.
|
має
уявлення про приналежність тварин до живої природи;
розповідає про життя диких та свійських тварин; |
30.
|
|
Тварини-домашні
улюбленці.
|
уміє доглядати за домашніми або свійськими тваринами;
|
ШЛЯХ ДО СЕРЦЯ УЧНЯ Є ЧИСТЕ СЕРЦЕ ВЧИТЕЛЯ. Ш. АМОНАШВІЛІ
понеділок, 26 вересня 2016 р.
Календарне планування зі змінами 2016 "Основи здоров'я" 1 клас
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар