неділя, 25 вересня 2016 р.

Ступінь психосоціальної зрілості



Ступінь психосоціальної зрілості
(тестова бесіда запропонована С. А. Банковим)
Питання для співбесіди:
1. Назви своє прізвище, ім'я, по батькові.
2. Назви прізвище, ім'я, по батькові мами, тата.
3. Ти дівчинка або хлопчик? Ким ти будеш, коли виростеш, тіткою або дядьком?
4. У тебе є брат, сестра? Хто старший?
5. Скільки тобі років? А скільки буде через рік? Через 2?
6. Зараз ранок або вечір? (День або ранок?)
7. Коли ти снідаєш - увечері або уранці? Обідаєш - уранці або вдень? Що буває раніше - обід або вечеря?
8. Де ти живеш? Назви свою домашню адресу.
9. Ким працює твій батько, мати?
10.Ты любиш малювати? Якого кольору цей олівець (стрічечка, сукня)?
11.Яка зараз пора року - зима, весна або осінь? Чому ти так вважаєш?
12.Коли можна кататися на санчатах - взимку або літом?
13.Чому сніг буває взимку, а не влітку?
14.Чим займається листоноша, лікар, учитель?
15.Дзвінок і парти в школі потрібні навіщо?
16.Ты сам (а) хочеш ходити в школу.?.
17.Покажи своє праве око, ліве вухо. Для чого потрібні очі, вуха?
18.Яких тварин ти знаєш?
19.Яких птахів ти знаєш?
20.Хто більше корова або коза? Птах або бджола? У кого більше лап: у собаки або у півня?
21.Що більше 8 або 5, 7 або 3? Порахуй від 3 до 10. Від 12 до 5.
22.Что треба зробити, якщо ненавмисно зламаєш чужу річ?

Оцінка відповідей.
1. За правильну відповідь на усі підпитання одного пункту дитина отримує один бал (за винятком контрольних).
2. Дитина може отримати по 0,5 балу за правильні, але не-повні відповіді на підпитання пункту. 3.Правильними вважаються відповіді, відповідні поставленому питанню, : Папа працює інженером. У собаки лап більше, ніж у півня. Невірними вважаються відповіді типу : Мама Таня. Папа працює на роботі.
4. До контрольних завдань відносяться питання: 5, 8, 15, 22.
Вони оцінюються таким чином: N 5 - якщо дитина може вичислити, скільки йому років, - 1 бал, якщо він називає роки з урахуванням місяців - 3 бали; N 8 - за повну домашню адресу с. назвою міста - 2 бали неповний - 1 бал;
N15 - за кожне правильно вказане застосування шкільної атрибутики - 1 бал; N 22 - за правильну відповідь - 2 бали.
5. Пункт 16 оцінюється спільно з пунктами 15 і 17. Якщо в пункті 15 дитина набрала 3 бали і дал позитивна відповідь на пункт 16, то в протоколі відзначається позитивна мотивація до навчання в школі (загальна сума балів має бути не менше; 4).
Оцінка результатів бесіди. Якщо дитина отримує 24 - 29 балів, вона вважається шкільно-зрілим; середньозрілими є діти, що набрали в результаті бесід. 20 - 24 бали; низький рівень психосоциальной зрілості мають діти, що набрали 15-20 балів.

Немає коментарів:

Дописати коментар